Islamic Widget

Blog ini masih dalam pembinaan.Harap maaf dengan kesulitan yang dihadapi.

Monday, March 28, 2011

Kesilapan Teknikal

Kami nak minta maaf banyak-banyak kepada mereka yang mengunjungi blog ini dan cuba klik kat mana-mana fail yang telah kami "link"kan pada tempat simpanan fail tapi malangnya tak dapat.

Sebenarnya kami dah simpan fail-fail tersebut kat Google docs tapi terlupa untuk tukarkannya untuk tatapan umum.Alhamdulillah kami terperasan masalah tersebut dan semuanya telah berjaya diatasi.Cuma kena sabar sikitlah......sabar bila fail tu "loading"....Kalau nak senang terus download je....kami tak kisah pasal kami dapat pun dengan percuma....

Terima kasih juga kerana sudi mengunjungi blog kami.Bagitaulah kawan-kawan tentang blog kami...bukan apa,kami nak sangat kalau ada yang sudi-sudi kongsikan dengan kami bahan-bahan lain yang boleh dijadikan sumber ilmu.

Cuba kita renungkan mafhum hadis Rasulullah SAW yang bermaksud,"Apabila mati anak Adam maka terputuslan segala amalannya kecuali tiga perkara:Sedekah jariah, ilmu yang dimanfaatkan dengannya dan anak yang soleh yang mendoakan untuk ibubapanya".

Jadi kalau nakkan akaun pahala kita tetap bertambah walaupun disaat kita tiada peluang lagi untuk beramal, maka sebar-sebarkanlah ilmu yang ada tu.....





No comments:

Post a Comment